Saturday, April 2, 2011

Nautical Stripes & Green

Although it's still snowing in some places, spring has officially come. As always, it's time to wear chic and timeless nautical stripes. Matching them with colorful bottoms would be a good choice, bringing all fresh feelings.  For me, a pair of green pants is my new love. Its color is very rich and vivid. Unfortunately, it seems that my camera has difficulties to capture that hue so the green color in the pictures is much lighter and not as pretty as it is.    :(





some details:


green skinny: ZARA

stripe top: Forever 21

shoes & bag: Chanel

fedora: Eugenia Kim for Target

32 comments:

  1. 嗯,真的有点色差,我知道这条绿得很正很vibrant~~

    ReplyDelete
  2. wa sai 这个蓝加绿色太好看了太醒目了。

    ReplyDelete
  3. 呀,今天和你LX了,我今天穿的条纹加艳粉的SHORTS :)

    这个绿的真是好看呀!第一张和实物的还比较接近,后面2张的确没有显出真实色彩,不过还是很好看

    ReplyDelete
  4. 对呀,实物颜色很vivid,不知道怎么拍不出来,可能我们阳光太大了。

    ReplyDelete
  5. 没错,这条就是很正的绿色,很rich, 很vivid,可惜。。。我下次早上拍拍看看能不能好一点儿。。。

    ReplyDelete
  6. 实际的绿色配蓝色更艳更明亮,那个绿色怎么也拍不出来。。。。调也调不好

    ReplyDelete
  7. 雪花膏儿2/4/11 7:46 PM

    哇,可以考皮。太好了

    ReplyDelete
  8. 你说我能穿绿裤子不???去了店里只有那个拉链的,好想要一条绿和红的。

    ReplyDelete
  9. 雪花膏儿3/4/11 7:51 AM

    我都穿,你也可以。细细

    ReplyDelete
  10. Littlebellring3/4/11 8:03 AM

    你当然可以了。腿细又长,皮肤也白,肯定很好看。

    ReplyDelete
  11. Littlebellring3/4/11 8:05 AM

    你那么白,个子又高,当然没问题,哈哈

    ReplyDelete
  12. 绿裤子来了,好看,很明快。蓝配绿我也喜欢这样配
    zara看图上有个前面拉锁那个绿的,那宽松款也挺好看的,就是拉锁位置有点超前。

    ReplyDelete
  13. 你买了??多少号?什么颜色了?

    怎么我们这里这么衰,压根没有这款

    ReplyDelete
  14. Littlebellring3/4/11 9:26 AM

    她和我买的一款

    ReplyDelete
  15. Littlebellring3/4/11 9:29 AM

    这两条颜色一样。那个也不错

    ReplyDelete
  16. 那个宽松可能胖腿更容易穿,绿色真是靓丽

    ReplyDelete
  17. Littlebellring3/4/11 10:13 AM

    它家做这次这个绿色的确很正,也挺好配的。

    ReplyDelete
  18. 又老刑了, 咋整啊. 我那个博一直没发表呢...哈哈.
    颜色太美了. 我有一条差不多呢, 不过是boot cut的, 我一定要配高跟...

    ReplyDelete
  19. 发吧发吧,我也要学习学习~~我也更喜欢配高跟呢,显得比例更好一些

    ReplyDelete
  20. 今天这个号可爱~~很俏皮的赶脚..

    这个是zara women的, 我这儿没见着呢

    ReplyDelete
  21. 不是zara woman的,是TRF的裤子,就是年轻那条线。颜色和woman那条绿色是一样的,嘻嘻

    ReplyDelete
  22. 雪花膏儿4/4/11 6:56 AM

    厚着脸皮说我腿粗,这裤子我买的6号,不过据说偏小的。

    ReplyDelete
  23. 你粗啥呀粗。。。那么细流的!!

    ReplyDelete
  24. 绿裤子出场了,这个绿和我那个裙子是一个闪儿对吧!真好看呀。。我也发觉这个绿配白色和navy的print很好看呢,我试配了我的蝴蝶top也不错。。就是周末实在太忙了,没机会妖一下拍照,哎。。

    ReplyDelete
  25. 对,可能比那个裙子的色儿还艳一些,可惜那天照片实在不咋地。。。

    绿色配那个蝴蝶top肯定很好看,很清爽的感觉!!

    回头你过来,我给你拍,哈哈

    ReplyDelete
  26. 哈哈,我们可以对拍,噢也,LG (mine) 可以下岗了! ;)

    ReplyDelete
  27. 我家的早不想干了。。。。 :)

    ReplyDelete
  28. 妈呀,揭发假胖子!

    ReplyDelete
  29. 话说jessica现在手艺差不多了,挺会拍的。

    ReplyDelete
  30. 谢谢阿街的肯定与支持!xoxo.. :D

    ReplyDelete
  31. Just came back to the blog world and found yours. I totally love every of your style. The pants are so chic! Sorry I don't have the chinese input system, even though I prefer to type in chinese.

    ReplyDelete
  32. dear, welcome to my blog. I am so happy that you like my blog.

    I just spent a long time browsing your blog. You look absolutely gorgeous!! I really like your body shape, and simple but elegant style!

    Let's have fun blogging!

    ReplyDelete